
Қазақстан Еуразияның негізгі логистикалық хабы болып келеді
Өсіп келе жатқан транзит көлемдері мен жолдар, порттар, темір жолдар және авиациялық инфрақұрылымның жедел дамуының арқасында ел жаһандық сауданың географиясын өзгертуде. Болжам бойынша, 2030 жылға қарай Қазақстан арқылы транзит көлемі жылына 100 миллион тоннаға жетуі мүмкін.
2025 жылдың бірінші жартысында Қазақстанның экономикалық өсімі 6 % құрап, соңғы 12 жылдағы ең жоғары деңгейге жетті. Бұл өсім өнеркәсіп, құрылыс, сауда және әсіресе көлік пен логистика қызметтері сияқты салалар есебінен қамтамасыз етілді. Үкімет халықаралық сауда мен логистиканы елдің тұрақты дамуының негізгі элементтері ретінде қарастырады.
2024 жылы транзиттік жүк көлемі 7,1 %-ға артып, 34,6 миллион тоннаға жетті: оның ішінде 27,5 миллион тоннасы темір жол арқылы, 6,7 миллион тоннасы автожол арқылы тасымалданды. 2030 жылға қарай бұл көрсеткіштердің үш есеге өсуі болжанып отыр.
Өсімнің басты қозғаушы күштерінің бірі – Қытаймен жасалған стратегиялық келісім. Жылына контейнерлік блок-пойыздардың санын қазіргі 600-ден 2029 жылға қарай 3 000-ға дейін арттыру жоспарлануда.
← Қайту
2025 жылдың бірінші жартысында Қазақстанның экономикалық өсімі 6 % құрап, соңғы 12 жылдағы ең жоғары деңгейге жетті. Бұл өсім өнеркәсіп, құрылыс, сауда және әсіресе көлік пен логистика қызметтері сияқты салалар есебінен қамтамасыз етілді. Үкімет халықаралық сауда мен логистиканы елдің тұрақты дамуының негізгі элементтері ретінде қарастырады.
2024 жылы транзиттік жүк көлемі 7,1 %-ға артып, 34,6 миллион тоннаға жетті: оның ішінде 27,5 миллион тоннасы темір жол арқылы, 6,7 миллион тоннасы автожол арқылы тасымалданды. 2030 жылға қарай бұл көрсеткіштердің үш есеге өсуі болжанып отыр.
Өсімнің басты қозғаушы күштерінің бірі – Қытаймен жасалған стратегиялық келісім. Жылына контейнерлік блок-пойыздардың санын қазіргі 600-ден 2029 жылға қарай 3 000-ға дейін арттыру жоспарлануда.